696 432 040 ul. Adm. J. Unruga 176, Gdynia

Regulamin e-rezerwacji wizyt

1. DEFINICJE POJĘĆ

Pojęcia użyte w Regulaminie oznaczają:

  1. Użytkownik – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych lub osoba fizyczna nie posiadająca pełnej zdolności do czynności prawnych, działająca przez przedstawiciela ustawowego lub innego opiekuna prawnego lub opiekuna faktycznego w zakresie określonym przez przepisy prawa, która korzysta z usług oferowanych w ramach strony internetowej dostępnej pod adresem: krysztalowedzieci.pl, a także osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która dokonuje zamówienia usług na rzecz określonych osób fizycznych. 
  2. Konsument – osoba fizyczna dokonująca zamówienia w zakresie niezwiązanym bezpośrednio ze swoją działalnością gospodarczą lub zawodową (zgodnie z treścią art. 22 z indeksem 1 Kodeksu cywilnego).
  3. Przedsiębiorca prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą, który nie dokonuje zamówienia w ramach prowadzonej działalności zawodowej (zwany dalej Przedsiębiorcą uprzywilejowanym) – osoba fizyczna dokonująca zamówienia w zakresie nie związanym z jej działalnością gospodarczą, gdy z charakteru zamówionej usługi wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
  4. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna, o której mowa w art. 33z indeksem 1 § 1 Kodeksu cywilnego, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową.
  5. Klient/Pacjent – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a także osoba fizyczna będąca osobą małoletnią – jeżeli nie ukończyła 16 roku życia wymagana jest zgoda jej przedstawiciela ustawowego (a w przypadku jego braku – opiekuna faktycznego), gdy ukończyła 16 rok życia, a nie osiągnęła jeszcze pełnoletności wymagana jest zgoda tej osoby oraz jej przedstawiciela ustawowego (w przypadku jego braku opiekuna faktycznego), uczestnicząca lub zamierzająca uczestniczyć w:
  6. wizycie w stacjonarnym gabinecie,
  7. wideokonsultacji na platformie Google Meet 
  8. Usługodawca – Beata Lisowska prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą Kryształowe Dzieci Centrum Diagnozy i Terapii Autyzmu Beata Lisowska z siedzibą w Gdyni przy ul. adm. J. Unruga 176, 81-153 Gdynia, NIP: 9372610142, REGON: 369823922.
  9. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta/Pacjenta składane za pomocą udostępnionej przez Usługodawcę ścieżki składania zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy o świadczenie usług.
  10. Ścieżki składania zamówienia:
  11. przez stronę krysztalowedzieci.pl/umow-wizyte/, za pośrednictwem systemu e-rezerwacji wizyt;
  12. przez korespondencję elektroniczną (e-mail) – wiadomość e-mail wysłana przez Klienta/Pacjenta na adres skrzynki elektronicznej tj. kontakt@krysztalowedzieci.pl;
  13. przez infolinię telefoniczną (numer telefonu do kontaktu wskazany jest m.in. na stronie internetowej: krysztalowedzieci.pl/kontakt.
  14. Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem/Pacjentem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość z uwzględnieniem wybranej przez Klienta/Pacjenta ścieżki składania zamówienia, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
  15. Umowa o świadczenie usług – umowa o świadczenie usług zawarta pomiędzy Usługodawcą a Klientem/Pacjentem.
  16. Usługa – usługa, będąca przedmiotem umowy o świadczenie usług zawarta pomiędzy Klientem/Pacjentem a Usługodawcą. Usługami są w szczególności:
  17. diagnoza dzieci i dorosłych: spektrum autyzmu, ADHD, dysleksja, dysgrafia, dyskalkulia, gotowość szkolna, przygotowanie pisemnej diagnozy lub opinii;
  18. terapia dzieci metodą stosowanej analizy zachowania, terapia psychologiczna dorosłych, opracowanie indywidualnego programu terapii;
  19. diagnoza logopedyczna/neurologopedyczna i terapia dzieci, przygotowanie pisemnej diagnozy lub opinii;
  20. diagnoza, obserwacja diagnozująca (zamiast diagnozy u dzieci młodszych) i terapia integracji sensorycznej, przygotowanie pisemnej diagnozy lub opinii;
  21. diagnoza pedagogiczna, trudności szkolne, terapia ręki, terapia pedagogiczna, przygotowanie pisemnej diagnozy lub opinii.

Usługa, w zależności od jej charakteru, może przybrać formę:

  1. wizyty w stacjonarnym gabinecie,
  2. wideokonsultacji na platformie Google Meet.
  3. Specjalista – psycholog diagnosta, psycholog, logopeda/neurologopeda, terapeuta integracji sensorycznej, pedagog, świadczący na rzecz Klienta/Pacjenta specjalistyczne usługi związane z zakresem wykonywanego zawodu.
  4. Kodeks cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (Dz.U. z 2023, poz. 1610 t. j. z późn. zm.).
  5. Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 r., poz. 287 t. j. z późn. zm.).
  6. Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2020, poz. 344 t. j. z późn. zm.).
  7. Ustawa prawo telekomunikacyjne – ustawa z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. 2022, poz. 1648 z późn. zm.).
  8. Regulamin – niniejszy regulamin wraz ze wszystkimi dokumentami stanowiącymi jego integralną część, w tym w szczególności „Polityką Prywatności”.

2. POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Regulamin określa rodzaj i zakres Usług świadczonych przez Usługodawcę, warunki ich świadczenia oraz zasady zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie tych usług, jak również tryb postępowania w przypadku niezgodności Usługi z umową, procedurę reklamacyjną oraz odstąpienia od Umowy.
  2. Warunkiem skorzystania z Usług jest zapoznanie się z treścią Regulaminu i jego akceptacja. Akceptując Regulamin Klient/Pacjent wyraża zgodę na wszystkie jego postanowienia i zobowiązuje się do ich przestrzegania. Akceptacja Regulaminu jest dobrowolna, ale niezbędna w celu złożenia zamówienia i finalizacji złożonego zamówienia poprzez dokonanie zapłaty.
  3. Usługodawca udostępnia Użytkownikowi, Klientowi/Pacjentowi niniejszy Regulamin nieodpłatnie przed rozpoczęciem korzystania z Usługi, a w szczególności przed procesem składania zamówienia. Treść niniejszego Regulaminu może zostać utrwalona poprzez jego wydrukowanie, zapisanie na nośniku lub pobranie w każdej chwili ze strony internetowej: krysztalowedzieci.pl/regulamin.
  4. Zamówienie Usługi za pośrednictwem narzędzi dostępnych na stronie internetowej do automatyzacji procesów składania zamówienia odbywa się 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok, co nie wyklucza możliwości czasowego ich wyłączenia z przyczyn technicznych.
  5. Zamówienie Usługi za pośrednictwem wiadomości mailowej odbywa się 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok, co nie wyklucza możliwości czasowego ich wyłączenia z przyczyn technicznych.
  6. Zamówienie Usługi za pośrednictwem infolinii telefonicznej odbywa się 5 dni w tygodniu: od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00 – 18:00 oraz w soboty w godzinach 09:00 – 13:00, przez cały rok, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy, co nie wyklucza możliwości czasowego ich wyłączenia z przyczyn technicznych.
  7. Z Usługodawcą można kontaktować się:
  8. stacjonarnie pod adresem do doręczeń: Kryształowe Dzieci Centrum Diagnozy i Terapii Autyzmu Beata Lisowska ul. Astrowa 14/1, 81-198 Kosakowo;
  9. telefonicznie: +48 696 432 040;
  10. pod adresem e-mail: kontakt@krysztalowedzieci.pl .

3. TECHNICZNE WARUNKI KORZYSTANIA ZE STRONY INTERNETOWEJ ORAZ ŚWIADCZENIA USŁUG

  1. Korzystanie ze strony internetowej możliwe jest pod warunkiem spełnienia po stronie Użytkownika, Klienta/Pacjenta następujących wymagań technicznych:
  2. posiadania urządzenia umożliwiającego dostęp do sieci Internet, wyposażonego w sprawny system operacyjny, np. Windows, Android, iOS;
  3. zainstalowania na urządzeniu, o którym mowa w pkt a) powyżej najnowszej, aktualnej wersji przeglądarki internetowej zapewniającej dostęp do zasobów sieci Internet, takiej jak: Internet Opera, Mozilla Firefox, Safari, Google Chrome lub innej kompatybilnej, obsługującej pliki cookies oraz
  4. posiadania aktywnego konta poczty e-mail oraz/lub numeru telefonu.
  5. W przypadku Usługi wideokonsultacji oprócz wymagań określonych w ust. 1, konieczne będzie wyposażenie urządzenia do odbioru wideokonsultacji w mikrofon, wbudowany głośnik lub słuchawki oraz kamerę internetową.
  6. Obowiązkiem Klienta/Pacjenta przed skorzystaniem z Usługi wideokonsultacji jest sprawdzenie czy posiadany przez niego sprzęt spełnia wymogi techniczne określone w niniejszym Regulaminie. W razie wątpliwości co do technicznych możliwości korzystania z Usługi przez Klienta/Pacjenta, należy zwrócić się do Usługodawcy.
  7. Usługodawca informuje, że problemy techniczne bądź ograniczenia techniczne występujące na sprzęcie komputerowym lub innym, z którego korzysta Klient/Pacjent (firewalle – blokady, programy antywirusowe i inne), mogą ograniczyć lub uniemożliwić Klientowi/Pacjentowi dostęp do Usług wideokonsultacji.
  8. Ze względu na niezależne od Usługodawcy właściwości sieci Internet oraz sprzętu komputerowego i innych, Usługodawca nie gwarantuje nieprzerwanego i niezakłóconego dostępu do Usługi wideokonsultacji.

4.  SKŁADANIE I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ

4.1. Rezerwacja usługi poprzez stronę internetową

  1. W celu zamówienia Usługi należy wejść na stronę internetową: krysztalowedzieci.pl, a następnie wybrać bezpośrednio zakładkę z podstroną „Umów wizytę”, gdzie znajduje się formularz e-rezerwacji wizyty lub przejść do innych podstron, do tych sekcji, gdzie znajduje się przycisk „Umów wizytę”, po kliknięciu w ten przycisk następuje przekierowanie do podstrony z formularzem e-rezerwacji wizyt lub w przypadku podstrony Cennik dostępny jest bezpośrednio formularz do e-rezerwacji wizyt oraz dokonać wyboru:
  2. kategorii usług: Terapia indywidualna, Terapia grupowa, Konsultacja, Diagnoza, Online;
  3. rodzaju usługi: Integracja sensoryczna, Logopedyczna, Pedagogiczna, Snoezelen – sala doświadczania świata, Terapia ręki, Rewalidacja – trudności szkolne, Psychologiczna – dorośli, Terapia neurologopedyczna, Arteterapia;
  4. specjalisty: dowolny lub z zaproponowanej listy;
  5. terminu realizacji Usługi z dostępnego kalendarza (miesiąc, data, godzina);
  6. następnie po dokonaniu wyboru wszystkich wskazanych parametrów, należy przejść do przycisku „Dodaj do koszyka”, po jego kliknięciu dochodzi do przekierowania do podstrony z informacją o złożonym zamówieniu, kolejny krok: należy kliknąć w przycisk „Przejdź do podsumowania” oraz uzupełnić formularz o obowiązkowe dane Klienta/Pacjenta:
  7. imię i nazwisko,
  8. telefon,
  9. adres e-mail;
  10. na tym etapie, należy również zapoznać się i zaakceptować Regulamin oraz Politykę Prywatności, odznaczyć obowiązkowe checkboxy zgody, wybrać dostępny sposób płatności, a następnie wysłać Zamówienie poprzez kliknięcie przycisku „Zapłać”. Akceptacja Regulaminu, zgód obowiązkowych jest dobrowolna, ale konieczna dla dokonania czynności związanej z e-rezerwacją wizyty. Jeżeli istnieje potrzeba modyfikacji zamówienia przed dokonaniem płatności, można wrócić do poprzedniego etapu, klikając w przycisk „Wróć do koszyka”.
  11. Klient/Pacjent dokonując kliknięcia w przycisk „Zapłać” ma świadomość, że zawarcie umowy związane jest z obowiązkiem uiszczenia należnej Usługodawcy zapłaty.
  12. Po dokonaniu rezerwacji wizyty, Klient/Pacjent zostaje przekierowany w zależności od rodzaju gabinetu stacjonarny lub online do wyboru dokonania płatności:
  13. w przypadku wizyty w stacjonarnym gabinecie ma możliwość wyboru dokonania płatności: przelew elektroniczny (przez operatora płatności PayU) lub płatność kartą płatniczą na miejscu w gabinecie;
  14. w przypadku wizyty online dokonuje płatności w drodze przelewu elektronicznego (przez operatora płatności PayU).
  15. Wysłanie przez Klienta/Pacjenta Zamówienia stanowi oświadczenie woli zawarcia z Usługodawcą Umowy o świadczenie usług, zgodnie z treścią niniejszego Regulaminu.
  16. Po dokonaniu płatności w formie przelewu elektronicznego, kiedy środki pieniężne wpłyną na konto Usługodawcy (w przypadku płatności przez PayU automatycznie po otrzymaniu środków przez Usługodawcę), Klient/Pacjent otrzymuje SMS z potwierdzeniem wizyty.
  17. W przypadku zamówienia wizyty w gabinecie stacjonarnym, jeżeli Klient/Pacjent wybrał opcję płatności kartą płatniczą w gabinecie, płatność dokonywana jest w dniu realizacji Usługi. Z uwagi na powyższe, po wybraniu takiej opcji płatności po rezerwacji wizyty, zgodnie z ust. 3 pkt a (płatność kartą płatniczą w gabinecie) Pacjent otrzymuje SMS z potwierdzeniem wizyty. Tym samym zobowiązuje się do dokonania płatności z odroczonym terminem płatności tj. w dniu realizacji Usługi.
  18. Jeżeli Klient/Pacjent po otrzymaniu SMS z potwierdzeniem wizyty (ust. 5 i ust. 6) uzna, że nie chce w niej uczestniczyć ma możliwość jej odwołania poprzez wysłanie SMS o treści „NIE” w odpowiedzi zwrotnej na numer telefonu, z którego otrzymał potwierdzenie wizyty, z zastrzeżeniem ust. 9.
  19. W przypadku, o którym mowa w ust. 7, gdy Klient/Pacjent dokonał zapłaty w drodze przelewu elektronicznego, Usługodawca zwraca mu środki pieniężne w ciągu 7 dni roboczych na jego rachunek bankowy.
  20. Jeżeli Klient/Pacjent nie odwoła wizyty 24 godziny przed umówionym terminem wizyty i nie przyjdzie na umówioną wizytę w gabinecie stacjonarnym lub nie pojawi się na wideokonsultacji, to wpłacona kwota w drodze przelewu elektronicznego nie podlega zwrotowi, a w przypadku wyboru płatności kartą płatniczą w gabinecie, Klient/Pacjent będzie obowiązany uregulować zaległą płatność z tytułu niewykonania umowy na podstawie art. 471 kodeksu cywilnego, w związku z tym otrzyma od Usługodawcy przypomnienie w o obowiązku zapłaty takiej kwoty w terminie 7 dni od jej otrzymania.
  21. W sytuacji, o której mowa w ust. 9 Klient/Pacjent może opcjonalnie wybrać zmianę terminu wizyty. Zmiana terminu wizyty może nastąpić tylko jeden raz. Jeżeli Klient/Pacjent dokona zmiany terminu wizyty i następnie nie przyjdzie na umówioną wizytę w gabinecie stacjonarnym lub nie pojawi się na wideokonsultacji, wówczas odpowiednie zastosowanie w zakresie konsekwencji takiego zachowania znajdą postanowienia z ust. 9.
  22. Osoba zamawiająca wizytę odpowiada za wskazanie nieprawidłowych danych uniemożliwiających realizację zamówienia, w szczególności błędy w numerze telefonu, adresie e-mail, a w razie zamawiania wizyt przez osoby trzecie, a nie przez bezpośrednich Klientów/Pacjentów, za brak przekazania informacji Klientowi/Pacjentowi o zamówionej dla niego Usłudze. W tym zakresie Usługodawca nie będzie ponosił odpowiedzialności, gdy w wyniku niewyjaśnienia tych okoliczności, finalnie nie dojdzie do realizacji Usługi.

4.2. Rezerwacja usługi za pomocą infolinii telefonicznej

  1. W celu rezerwacji Usługi za pomocą infolinii telefonicznej, należy wybrać numer telefonu dostępny na stronie internetowej: krysztalowedzieci.pl/kontakt.
  2. Jeżeli po przeprowadzeniu rozmowy telefonicznej, Klient/Pacjent zdecyduje się na realizację dalszych odpłatnych Usług, wtedy umawiana jest wizyta w jednym ze stacjonarnych gabinetów lub online na platformie Google Meet.
  3. Czynności związanych z rezerwacją wizyty w systemie rezerwacji wizyt, dokonuje Klient/Pacjent. Zastosowanie do procesu składania zamówienia i jego realizacji znajdą odpowiednie postanowienia rozdziału 4.1.
  4. Jeżeli Klient/Pacjent nie dokona wyboru składania ścieżki zamówienia przez kalendarz dostępny na stronie internetowej (zgodnie z ust. 3), wtedy Usługodawca wysyła bezpośrednio na podany przez Klienta/Pacjenta numer telefonu link do podsumowania zamówienia oraz link do płatności elektronicznych lub klient zobowiązuje się dokonać płatności w gabinecie stacjonarnym. Przed potwierdzeniem daty i godziny wizyty, Klient/Pacjent dokonuje akceptacji Regulaminu oraz zapoznaje się z informacją dotyczącą przetwarzania danych osobowych (w Polityce Prywatności zawarta jest pełna wersja tej informacji). Akceptacja Regulaminu jest dobrowolna, ale konieczna dla dokonania czynności związanej z rezerwacją wizyty. 

4.3. Rezerwacja usługi za pomocą korespondencji elektronicznej (e-mail)

  1. W celu rezerwacji Usługi za pomocą korespondencji elektronicznej, należy wybrać adres e-mail: kontakt@krysztalowedzieci.pl, a następnie na wybrany adres wysłać wiadomość mailową.
  2. Klient/Pacjent otrzyma odpowiedź zwrotną w ciągu 24 godzin. Jeżeli po wymianie wiadomości e-mail, Klient/Pacjent zdecyduje się na realizację dalszych odpłatnych Usług, wtedy umawiana jest wizyta w jednym ze stacjonarnych gabinetów lub online.
  3. Czynności związanych z rezerwacją wizyty w systemie rezerwacji wizyt, dokonuje Klient/Pacjent. Zastosowanie do procesu składania zamówienia i jego realizacji znajdą odpowiednie postanowienia rozdziału 4.1.
  4. Jeżeli Klient/Pacjent nie dokona wyboru składania ścieżki zamówienia przez kalendarz dostępny na stronie internetowej (zgodnie z ust. 3), wtedy Usługodawca wysyła bezpośrednio na podany przez Klienta/Pacjenta e-mail link do podsumowania zamówienia oraz link do płatności elektronicznych lub Klient/Pacjent zobowiązuje się dokonać płatności w gabinecie stacjonarnym. Przed potwierdzeniem daty i godziny wizyty, Klient/Pacjent dokonuje akceptacji Regulaminu oraz zapoznaje się z informacją dotyczącą przetwarzania danych osobowych (w Polityce Prywatności zawarta jest pełna wersja tej informacji). Akceptacja Regulaminu jest dobrowolna, ale konieczna dla dokonania czynności związanej z rezerwacją wizyty. 

5. CENY USŁUG I FORMY PŁATNOŚCI

  1. Za realizację Usług objętych przedmiotem zawartej pomiędzy Usługodawcą a Klientem/Pacjentem umowy o świadczenie usług, pobierana jest opłata w wysokości określonej w cenniku Usług, dostępnym na podstronie: krysztalowedzieci.pl/cennik. Ceny określone są w kwotach brutto.
  2. Klient/Pacjent dokonuje płatności za zamówione Usługi, adekwatnie do wybranej formy płatności:
  3. przelewem elektronicznym – płatne bezpośrednio na konto Usługodawcy za pośrednictwem systemu PayU – na przelewie w polu „Tytuł” zostanie automatycznie wygenerowany numer płatności. Regulamin e-płatności realizowany przez pośrednika płatności internetowych, dostępny jest pod adresem: https://poland.payu.com/dokumenty-prawne-do-pobrania/. Dokonanie płatności w sposób wskazany powyżej stanowi podstawę do realizacji wybranej Usługi na rzecz Klienta/Pacjenta.
  4. płatność kartą płatniczą bezpośrednio w gabinecie stacjonarnym – Klient/Pacjent w przypadku wyboru takiej formy płatności dokonuje płatności w dniu realizacji Usługi w gabinecie stacjonarnym, przed wejściem do tego gabinetu.
  5. Dokonując zapłaty za Usługę Klientowi/Pacjentowi w zależności od wybranej formy płatności wydawany jest paragon (karta płatnicza) lub faktura (płatność przelewem elektronicznym, płatność dokonywana przez Przedsiębiorcę lub osobę fizyczną).

6. NIEZGODNOŚĆ USŁUG Z UMOWĄ

  1. Jeżeli Usługa jest niezgodna z umową, Konsument lub Przedsiębiorca uprzywilejowany może żądać doprowadzenia do jej zgodności z umową. W załączeniu znajduje się wzór formularza, z którego Konsument lub Przedsiębiorca uprzywilejowany może skorzystać w tym zakresie (załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu).
  2. Usługodawca może odmówić doprowadzenia Usługi do zgodności z umową, jeżeli doprowadzenie do zgodności Usługi z umową jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Usługodawcy. Przy ocenie nadmierności kosztów dla Usługodawcy uwzględnia się wszelkie okoliczności sprawy, w szczególności znaczenie braku zgodności Usługi z umową oraz wartość Usługi zgodnej z umową.
  3. Usługodawca doprowadza Usługę do zgodności z umową w rozsądnym czasie od chwili, w której Usługodawca został poinformowany przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę uprzywilejowanego o braku zgodności z umową i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta lub Przedsiębiorcy uprzywilejowanego, uwzględniając ich charakter oraz cel, w jakim są wykorzystywane. Koszty doprowadzenia Usługi do zgodności z umową ponosi Usługodawca.
  4. W przypadku niezgodności Usługi z umową, Konsumentowi lub Przedsiębiorcy uprzywilejowanemu przysługuje także prawo do złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, gdy:
  5. doprowadzenie do zgodności Usługi z umową jest niemożliwe albo wymaga nadmiernych kosztów;
  6. Usługodawca nie doprowadził Usługi do zgodności z umową;
  7. brak zgodności Usługi z umową występuje nadal, mimo że Usługodawca próbował doprowadzić Usługę do zgodności z umową;
  8. brak zgodności Usługi z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy bez uprzedniego skorzystania z żądania doprowadzenia Usługi do zgodności z umową;
  9. z oświadczenia Usługodawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on Usługi do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta lub Przedsiębiorcy uprzywilejowanego.
  10. Obniżona cena musi pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość Usługi niezgodnej z umową pozostaje do wartości Usługi zgodnej z umową. Jeżeli umowa stanowi, że Usługi są dostarczane w częściach lub w sposób ciągły, przy obniżeniu ceny należy uwzględnić czas, w którym Usługi pozostawałaby niezgodne z umową.
  11. Konsument lub Przedsiębiorca uprzywilejowany nie może odstąpić od umowy, jeżeli Usługi są dostarczane w zamian za zapłatę ceny, a brak zgodności Usługi z umową jest nieistotny.
  12. Usługodawca nie jest uprawniony do żądania zapłaty za czas, w którym Usługa była niezgodna z umową, nawet jeżeli przed odstąpieniem od umowy Konsument lub Przedsiębiorca uprzywilejowany z niej faktycznie korzystał.
  13. Usługodawca jest zobowiązany do zwrotu ceny jedynie w części odpowiadającej Usłudze niezgodnej z umową oraz Usłudze, której obowiązek dostarczenia odpadł wskutek odstąpienia od umowy.
  14. Usługodawca ma obowiązek dokonać zwrotu Konsumentowi lub Przedsiębiorcy uprzywilejowanemu ceny należnej wskutek skorzystania z prawa odstąpienia od umowy lub obniżenia ceny niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta lub Przedsiębiorcy uprzywilejowanego o odstąpieniu od umowy lub obniżeniu ceny.
  15. Usługodawca dokonuje zwrotu ceny przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument lub Przedsiębiorca uprzywilejowany, chyba że Konsument lub Przedsiębiorca uprzywilejowany wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
  16. Szczegóły związane z odpowiedzialnością Usługodawcy za zgodność Usługi z umową uregulowane są w Rozdziale 5b ustawy o prawach konsumenta.
  17. Informacje dotyczące zmiany Usługi przez Usługodawcę są dopuszczalne na warunkach określonych w Rozdziale 5b ustawy o prawach konsumenta.

7.  REKLAMACJE DOTYCZĄCE FUNKCJONOWANIA STRONY INTERNETOWEJ

  1. Usługodawca podejmuje działania w celu zapewnienia właściwego działania strony internetowej i zobowiązuje się do usuwania na bieżąco wszelkich nieprawidłowości w jej funkcjonowaniu, które zostaną zgłoszone przez Użytkowników/Klientów/Pacjentów.
  2. Użytkownik/Klient/Pacjent może poinformować Usługodawcę o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu strony internetowej poprzez wysłanie stosownej informacji na adres e-mail: kontakt@krysztalowedzieci.pl.
  3. W wiadomości e-mail, o której mowa w ust. 2 powyżej, Użytkownik/Klient/Pacjent powinien podać swoje imię, nazwisko, adres do korespondencji (w tym adres e-mail), a także rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem strony internetowej.
  4. Usługodawca zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie do 14 dni od dnia jej wpłynięcia.

8. ODSTĄPIENIE

  1. Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta, Konsument może odstąpić od Umowy bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia jej zawarcia, poprzez wysłanie na piśmie stosownego oświadczenia na adres do doręczeń Usługodawcy, tj. ul. Astrowa 14/1, 81-198 Kosakowo lub za pomocą adresu e-mail kontakt@krysztalowedzieci.pl . Konsument ma prawo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, który stanowi załącznik nr 2 do niniejszego Regulaminu, jednak nie ma w tym zakresie obowiązku.
  2. Prawo do odstąpienia od Umowy przez Konsumenta jest wyłączone w przypadku:
  3. świadczenia Usług, za które konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Usługodawca wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Usługodawcę utraci prawo odstąpienia od umowy i przyjął to do wiadomości.
  4. W przypadku odstąpienia Konsumenta od Umowy za pomocą poczty elektronicznej, Usługodawca niezwłocznie prześle potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy za pomocą poczty elektronicznej.
  5. W przypadku odstąpienia od Umowy o świadczenie usług na odległość, umowę taką uważa się za niezawartą, a strony zobowiązane są zwrócić to, co sobie na jej podstawie wzajemnie świadczyły.
  6. Usługodawca dokona zwrotu wartości Zamówienia, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia przez Konsumenta od Umowy.
  7. Przedsiębiorcy uprzywilejowanemu przysługuje prawo do odstąpienia od umowy na takich samych zasadach jak Konsumentowi.

9. POZOSTAŁE ZASADY KORZYSTANIA ZE STRONY INTERNETOWEJ

  1. Użytkownik/Klient/Pacjent, korzystając ze strony internetowej zobowiązany jest w szczególności do:
  2. niedostarczania i niepowielania treści zabronionych przez przepisy prawa, tj. takich, które mają charakter obraźliwy lub wulgarny, nawołują do przemocy lub do innych działań sprzecznych z prawem lub dobrymi obyczajami, albo które naruszają dobra osobiste i inne prawa osób trzecich,
  3. korzystania ze strony internetowej zgodnie z jego przeznaczeniem i niezakłócający jego funkcjonowania, a także w sposób nieuciążliwy dla pozostałych Użytkowników,
  4. niewykorzystywania strony internetowej do przesyłania lub zamieszczania w ramach strony niezamówionej informacji handlowej (spamu),
  5. korzystania z całości treści zamieszczonych na stronie internetowej wyłącznie na użytek osobisty,
  6. korzystania ze strony internetowej w sposób zgodny z Regulaminem, właściwymi przepisami prawa oraz ogólnymi zasadami korzystania z Internetu.

10. DANE OSOBOWE I PLIKI COOKIES

Zasady przetwarzania danych osobowych i wykorzystywania plików cookies zostały opisane w Polityce Prywatności.

11. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Zdjęcia oraz wszelkie materiały, które zostały zamieszczone na stronie internetowej są własnością Usługodawcy lub zostały użyte przez niego za zgodą ich właścicieli (przeniesienie własności praw autorskich, licencja, inne). Wykorzystywanie ich w celach komercyjnych bez zgody Usługodawcy jest niezgodne z prawem i zabronione – ustawa z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. 2022, poz. 2509 t. j. z późn. zm.).
  2. Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Konsument ma możliwość, w szczególności:

1) zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy,

2) skorzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów.

Szczegółowe informacje związane z pozasądowymi sposobami rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, Konsument znajdzie na stronie internetowej https://www.uokik.gov.pl./

Konsument ma także prawo skorzystać z platformy ODR, która dostępna jest pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=PL. Platforma ma pomóc w rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami w zakresie pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z umowy o świadczenie usług.

  • W stosunku do konsumentów i przedsiębiorców uprzywilejowanych spory sądowe wynikające w związku ze stosowaniem niniejszego Regulaminu i z wykonywaniem zawartych umów, będą rozpatrywane przez Sąd właściwy według przepisów o właściwości rzeczowej i miejscowej zgodnie z ustawą z dnia 17 listopada 1964 r. Kodeks postępowania cywilnego (Dz.U. z 2023, poz. 1550 t. j. z późn. zm.)
  • W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają właściwe przepisy prawa polskiego.
  • Data opublikowania aktualnego Regulaminu: 01.09.2023

12. ZMIANY REGULAMINU

  1. Z zastrzeżeniem zdania następnego Usługodawca zastrzega sobie, w zakresie dopuszczalnym przez obowiązujące przepisy, prawo do dokonywania zmian i modyfikacji niniejszego Regulaminu z istotnych przyczyn związanych z technicznym bądź merytorycznym aspektem funkcjonowania strony internetowej, w tym w szczególności w przypadku zmian w obowiązujących przepisach prawa. Do zamówionych Usług stosuje się postanowienia Regulaminu obowiązujące w momencie złożenia żądania zamówienia. Zmiany Regulaminu będą zgłaszane Użytkownikom na stronie internetowej.
  2. Wszelkie zmiany do Regulaminu stają się skuteczne w chwili ich zamieszczenia na stronie internetowej, o ile nie zastrzeżono inaczej.
  3. Po ukazaniu się na stronie głównej strony internetowej lub w innych miejscach do tego przeznaczonych informacji o zmianach w Regulaminie, Użytkownik powinien niezwłocznie zapoznać się ze zmianami, gdyż aktywacja na stronie internetowej po takim ogłoszeniu stanowi akceptację nowej treści Regulaminu przez Użytkownika.

GDPR

Polityka prywatności